Vzkaz z webu :-)

15.05.2011 12:00

Štětky a košťata,

ráda bych se s váma podělila o vzkaz, který mi přišel na email :-)

Jméno: Milan Sůra (Kosťa, Šurka)

Předmět: To čumím

Text:
Pocházím z Čivic a jezdím občas pomoci rodičům na zahradě.

Toto úterý jsem Vás viděl běhat za zahradou. Možná si některá z vás vzpomene, pokřikoval jsem na vás. Ze zajímavosti jsem si zadal na netu Čivice a jsem velmi překvapen, jak jste dobré, jaké máte nádherné a propracované stránky a jak dobře reprezentujete vesnici. Přeju Vám ať dá Urbásek v Sázavě 4 fíky a zakulatí to na 30. Moc Vám budu fandit.

Pro zajímavost: jako žáka jsem vašeho manžela nebo tatínka, nevím na koho to přijde, trénoval.

Tímto bych chtěla panu Milanovi velice poděkovat za chválu a hřejivá slova :-) Pokud bude mít někdy čas a chuť, rády ho uvidíme v neděli v 10,00 hodin na čívickém zeleném pažitu :-)
 

Zpět